Sky is no limit! :)



 Ce inseamna sa te incarci cu energie pozitiva? Inseamna sa visezi si apoi sa dai viata visurilor tale. 

Indiferent ca iti propui sa citesti o carte sau sa te apuci de un sport, sa vrei sa iei cursuri de pian sau de tenis, sa alergi in parc sau sa calatoresti in lumea larga, orice iti trece prin cap mai mult de o data inseamna ca intr-acolo trebuie sa-ti indrepti pasii. Nu te impotrivi lucrurilor care te cheama si nu-ti pune piedici in minte. 

A fi fericit nu inseamna sa faci prea mult efort, poate chiar nici unul. Nu spun eu asta, am invatat si eu la randul meu... daca reusesti sa intelegi in ce sens vrei sa te indrepti, sa nu cauti vinovati pentru ce ti se intampla tie, sa te bucuri de lucrurile aparent marunte care se intampla zilnic in timp ce tu esti prea ocupat sa-ti faci griji, atunci iti va fi mai simplu sa fii fericit cu tot ce ti se ofera.

Daca gasesti raspunsul pentru ce te face fericit, atunci vei stii cum sa traiesti bucurandu-te.



Respira adanc si, in orice moment, oricat de trist ai fi, gandeste-te ca poti lua totul de la capat si poti fi tu, asa cum ti-ai imaginat intotdeauna ca vrei sa fii. 







(Text și foto din 15 martie 2012)

Comments

Popular posts from this blog

Dupa 20 de ani

Tatăl meu, Îngerul