Dupa 20 de ani

 Pe 2 martie am implinit 20 de ani de cand fluturii nostri s-au intalnit si s-au invaluit in emotiile acelea despre care se scrie mult in romanele de dragoste 🦋. Caci noi asa ne-am “luat”: din dragoste, cu tot ce avea sau  n-avea fiecare. Si totul a venit pe parcurs, ca intr-o lege a atractiei. Am schimbat joburi, am schimbat case, am schimbat locuri. Fara planuri prea mari, doar cu visuri indraznete si greu de inchipuit pentru altii. Noi insa am fost mereu increzatori. Am castigat mult, am si pierdut mult. Dar nu ne-am pierdut pe noi. 20 de ani. La multi ani! 

P.S. N-am fost niciodata prea punctuala; in scris. Prin urmare nici de data asta nu mi-a iesit sa postez pe 2 martie, ci pe 20. Unii spun ca azi ar fi ziua fericirii 😍. Da, bine. Ok. Nici ca puteam sa scriu intr-o zi mai potrivita 😍🦋❤️🦋


💖









P.S. Dupa toate mesajele primite, sper sa ajunga si mesajul meu la voi: 
Absolut fiecare mesaj primit mi-a mers la suflet si a deschis cate o cutiuta de amintiri din care faceti parte. Sunt atat de recunoscatoare si astazi! Multumim pentru urari! 💖 si sa va fie viata un copac cu flori!

P.S.2  Cuvintele din foto nu-mi apartin, dar magnoliile sunt  din cartier ❤️. Povesti cu telefonul✨

Comments

Popular posts from this blog

Tatăl meu, Îngerul

Sky is no limit! :)