Prima pagina

 


La început n-a fost nimic. Apoi s-a creat, înfiripând-se sub forma unui gând, în mintea mea. A ieșit la suprafață atunci când a ajuns în inima.Așa a fost să fie și așa este, ca dacă n-ar fi fost, paginile ar fi rămas nescrise, începând cu prima.

Aceasta este prima pagină din … habar n-am din câte, căci nimeni nu știe, nu-i așa,  câte pagini vor să Fie. Dar importantă este existența, abia apoi descoperim menirea și importanța, atât pentru cel care scrie, cat și pentru cel care citește.

Ar fi trebuit să încep dimineață, cu un răsărit. Dar eu am început seara, cu un apus. Pentru ca, nu-i așa? Apusul este doar curajul de a deschide și apoi a da pagina mai departe, de a învinge teama de întuneric, până ce soarele răsare de la sine și inundă nu doar cu lumina, ci și cu energia sa. 

Așa se naște un Blog de Viață 😍 


Comments

Popular posts from this blog

Dupa 20 de ani

Tatăl meu, Îngerul

Sky is no limit! :)